Aalborg Lufthavn har i år fået en flot 2. plads i Customer Centric undersøgelsen, som er den største analyse af sin art. Undersøgelsen omfatter i år 228 af landets største service- og retail virksomheder.

Aalborg Lufthavn er stolte over at have fået 2. pladsen i undersøgelsen, som er en analyse, der afdækker, hvem i Danmark der formår at give kunderne den bedste oplevelse, samt sætter tal på kunde-loyalitet.

Aalborg Lufthavn sætter en stor dyd i, at alle medarbejdere gør deres yderste for, at kunderne får den bedst mulige oplevelse, når de rejser fra Aalborg Lufthavn.

Denne hæder er derfor med til at give Aalborg Lufthavns medarbejdere et stort skulderklap, og viser, at medarbejderne må gøre noget rigtig, da lufthavnen er dén virksomhed i Danmark, som har analysens højeste loyalitetsscore.

Ikke nok med 2. pladsen i den samlede score, så ligger Aalborg Lufthavn nr. 1 i branchen ’Rejse og Ferie’, som er en kategori bestående af 22 virksomheder. 

Uden jer var det ikke muligt. Derfor en stor tak for jeres anerkendelse. 

Download undersøgelsens resumé her 


25. september 2014