Skip to content

Aalborg Lufthavn har i år fået en flot 2. plads i Customer Centric undersøgelsen, som er den største analyse af sin art. Undersøgelsen omfatter i år 228 af landets største service- og retail virksomheder.

Aalborg Lufthavn er stolte over at have fået 2. pladsen i undersøgelsen, som er en analyse, der afdækker, hvem i Danmark der formår at give kunderne den bedste oplevelse, samt sætter tal på kunde-loyalitet.

Aalborg Lufthavn sætter en stor dyd i, at alle medarbejdere gør deres yderste for, at kunderne får den bedst mulige oplevelse, når de rejser fra Aalborg Lufthavn.

Denne hæder er derfor med til at give Aalborg Lufthavns medarbejdere et stort skulderklap, og viser, at medarbejderne må gøre noget rigtig, da lufthavnen er dén virksomhed i Danmark, som har analysens højeste loyalitetsscore.

Ikke nok med 2. pladsen i den samlede score, så ligger Aalborg Lufthavn nr. 1 i branchen ’Rejse og Ferie’, som er en kategori bestående af 22 virksomheder. 

Uden jer var det ikke muligt. Derfor en stor tak for jeres anerkendelse. 

Download undersøgelsens resumé her 


OBS: Regeringen og myndighederne fraråder alle rejser til og fra udlandet inklusiv erhvervsrejser til og med den 7. februar 2021. Derudover vil der fra den 9. januar kl. 17.00 til og med 7. februar være krav om en negativ COVID-19 test, taget indenfor 24 timer før afrejse til Danmark. Hold dig opdateret på Coronasmitte.dk.
Hvis du rejser gennem Aalborg Lufthavn, skal du som passager være opmærksom på en række retningslinjer, der er udstedt af Det Europæiske Luftfartssikkerhedsagentur (EASA) og dermed gældende i alle europæiske lufthavne. Det er vigtigt, at du kender og følger retningslinjerne her før din rejse gennem Aalborg Lufthavn. For generelle rejsevejledninger henviser vi til Udenrigsministeriets hjemmeside.