Skip to content

Vores DNA

I Aalborg Lufthavn lægger vi stor vægt på, at alle ansatte brænder for at servicere vores kunder på et højt internationalt niveau med høj grad af personlig service som et særligt kendetegn. Vi arbejder hele tiden på at sikre os, at kunderne får et positivt indtryk, når de besøger og benytter Aalborg Lufthavn. Det gør vi med udgangspunkt i vores 4 værdier:

  • Løsningsorienteret
  • Energisk
  • Holistisk
  • Ekspansiv

Uanset hvilken afdeling du arbejder i, har du kontakt med kunder hver dag. Det kan være pr. telefon eller face to face, og det kan være direkte eller indirekte. Hvad enten det drejer sig om passagerer, samarbejdspartnere eller flyselskabernes personale, så er de alle vores kunder. Vi forventer, at du som medarbejder modtager kunderne med imødekommenhed, hjælpsomhed, et smil og en hilsen, og at du i enhver situation optræder professionelt og løsningsorienteret.

Vi forventer, at du vil bidrage til et positivt arbejdsklima ved at sprede godt humør og god stemning i egen afdeling, og at du ligeledes vil medvirke til at fremme samarbejdet med de øvrige afdelinger i lufthavnen.   

Vi værdsætter initiativrige og motiverede medarbejdere, der udviser engagement ved at komme med konstruktive forslag til eventuelle ændringer og forbedringer.

Aalborg Lufthavn – en international Lufthavn

Aalborg Lufthavn er i konstant udvikling, med en service helt i top, og det skyldes lufthavnens ca. 280 kompetente og engagerede medarbejdere, der skaber passagerernes gode rejseoplevelse. Dertil kommer vores over 6500 parkeringspladser og en terminalbygning, der rummer faciliteter, der er med til at skabe optimale betingelser for vores samarbejdspartnere. Sammen kan vi skabe resultater, og derfor kan Aalborg Lufthavn hvert år åbne dørene for nye spændende destinationer og forbindelser. 

Aalborg Lufthavn er et a.m.b.a. selskab, hvor Aalborg, Jammerbugt, Frederikshavn, Brønderslev, Rebild og Vesthimmerland kommune udgør den fælles ejerstruktur.